Кожен має право бути почутим!

/Files/images/Електронний-банер-1.gif

Національна Дитяча «гаряча лінія»

Національна Дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з1 червня 2017 рокуНаціональна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер116 111(безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.

Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.

На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.

Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з12 до 16 години.

Електронні банери Національноїдитячої «гарячої» лінії: Посилання для розміщення банеру:http://la-strada.org.ua/,http://la-strada.org.ua/ndgl_116111.gif.

УВАГА!


Для вирішення питань, що стосується збереження життя чи здоров’я дитини, а також захисту її прав та інтересів, вихованці та батьки нашої школи можуть звертатися до директора КЗ «КДЮСШ 4» Разумного Олега Анатолійовича.

Кiлькiсть переглядiв: 42

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.